Adományvonal

Megjelent a Konteókönyv!

Apró_konteó_230.jpg

Sanya-Csuri főz

Ez egy olyan főzőcskéző blog, amelyben a receptek sosem úgy kezdődnek, hogy "hozzávalók", és azt se mondjuk meg hány fokos legyen a sütő! Ellenben ötleteket adunk, variációs lehetőségeket sorolunk fel, a kaják többsége pedig nagyon gyorsan és kevés melóval készíthető el. Hetente egy főzési ötlet azoknak, akik eléggé lezserek és nem a konyhában akarják leélni az életüket. De szeretnek jókat enni!!

Hányan vagytok most?

website stats

Itt vannak az éhesek...

Utolsó kommentek

  • ll: 1456? Nándorfehérvári győzelem. Ezek után kérdésem ha magyar gyerek vágja a törököt, akkor annak a... (2014.11.22. 14:36) A só
  • ll: www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.zoldstudio.viragcenter.hu/fuszer/szeklice4.jpg&imgrefur... (2014.11.22. 14:10) A sáfrány
  • szilvi1960: Hát igen, úgy az igazi egy nap ha kávéval indul :) Én már megittam a reggeli tchibo adagom, és dél... (2012.03.02. 12:33) A tiltott ital, a kávé
  • albaildiko: egy kis segítséget szeretnék nyújtani, hogy ne legyen annyira koszos a gáztűzhely, a gázrozsa köré... (2011.10.22. 09:39) Sültpaprika-saláta
  • Mangi: Fantasztikus ez a recept(is)! Gyermekkorom hamisítatlan ízei. Sajnos az anyámtól nem tanultam meg ... (2011.06.10. 12:56) Salátaleves
  • Utolsó 20

Csurtusék utaznak

Nincs megjeleníthető elem

GA

Ürücomb templomos módra (x)

2009.02.27. 19:00 csurtus

A múltkorában a csurtusblogon Viki bácsi megörvendeztetett bennünket egy kétrészes poszttal, amely a keresztes lovagok (többek között a templomosok) gasztronómiai hétköznapjairól szólt.

A blogbejegyzéseken kívül küldött magánlevélben egy receptet is, amely úgy nyolc-kilencszáz éves lehet és a keresztesek egyik kedvenc fogásának elkészítését mutatja be. Mivel világéletemben szerettem a kihívásokat (nem csak a gasztronómiaiakat…), úgy gondoltam: kipróbálom. Ezt olvashatjátok (és nézhetitek meg) a kattintás után.


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatjátok!

11 komment

Címkék: körte birka bárány zöldbab

A bejegyzés trackback címe:

https://kaja.blog.hu/api/trackback/id/tr74970097

Zig Zag · http://lemil.blog.hu/ 2009.02.27. 20:05:20

lehetne ilyet a következő kertipartin?

Empty 2009.02.27. 20:52:35

Piszkosul éhes lettem. Jó recept ez.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.27. 23:11:39

@Zig Zag:

Meglátjuk-meglátjuk, habár tavaszra szopós vagy tejes, esetleg frissen elválasztott bárány dukál, nem a férfikor küszöbén álló jerke (ürü)...

VIKI BACSI 2009.02.28. 12:07:30

Nem tudtam hogy mester szakacsnak kuldom a receptet, aki melesleg fenykepesznek sem megvetendo!
Mikozben olvastam az elkeszitest,es neztem a fenykepeket, kertem Ani nenitol egy szalvettat mert bizony kicsordult a nyalam. Egy dolgott sajnalok ,hogy olyan messze vagyunk egymastol,milyen jo lett volna atszaladni egy kis kostolora,meg aztan a borocskara,mert mar olyan szentsegtorest meg sem kovettunk volna el ,hogy gyumolcslevet ittunk volna a bor helyett !

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.02.28. 12:52:30

@VIKI BACSI:

Bepótoljuk, Viki bácsi, bepótoljuk!

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2009.02.28. 14:47:34

Aztamindenit. Ez csudajól néz ki. Most egy kicsit sajnálom, hogy nálunk most csak túrós csusza lesz:(

fiam · http://csajszinene.blogspot.com/ 2009.03.02. 22:10:13

Gratula!
Ezt még olvasni is nagyon-nagyon jólesett!

stokkür 2009.12.07. 19:03:26

Eddig nem szerettem a bárányhúst... valószínűleg feladom az elveimet, mert ezt KI KELL PRÓBÁLNI!!!
(Én azért majd házi körtepálinkát kortyolok hozzá - nekem az jobban bejött ;)

Benzpirén 2009.12.25. 04:29:03

Az étel igen jónak tűnik, csak olyan, mintha a recept egy Jamie Oliver könyvből származna. A konteos blogon majd kérek tőled egy postot, ahol kifejted, hogy a Templomosok már a 13. sz.-ban elérték Mexikót és onnan arany helyett kukoricaszirupot és zöldbanot hoztak.
süti beállítások módosítása