Adományvonal

Megjelent a Konteókönyv!

Apró_konteó_230.jpg

Sanya-Csuri főz

Ez egy olyan főzőcskéző blog, amelyben a receptek sosem úgy kezdődnek, hogy "hozzávalók", és azt se mondjuk meg hány fokos legyen a sütő! Ellenben ötleteket adunk, variációs lehetőségeket sorolunk fel, a kaják többsége pedig nagyon gyorsan és kevés melóval készíthető el. Hetente egy főzési ötlet azoknak, akik eléggé lezserek és nem a konyhában akarják leélni az életüket. De szeretnek jókat enni!!

Hányan vagytok most?

website stats

Itt vannak az éhesek...

Utolsó kommentek

  • ll: 1456? Nándorfehérvári győzelem. Ezek után kérdésem ha magyar gyerek vágja a törököt, akkor annak a... (2014.11.22. 14:36) A só
  • ll: www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.zoldstudio.viragcenter.hu/fuszer/szeklice4.jpg&imgrefur... (2014.11.22. 14:10) A sáfrány
  • szilvi1960: Hát igen, úgy az igazi egy nap ha kávéval indul :) Én már megittam a reggeli tchibo adagom, és dél... (2012.03.02. 12:33) A tiltott ital, a kávé
  • albaildiko: egy kis segítséget szeretnék nyújtani, hogy ne legyen annyira koszos a gáztűzhely, a gázrozsa köré... (2011.10.22. 09:39) Sültpaprika-saláta
  • Mangi: Fantasztikus ez a recept(is)! Gyermekkorom hamisítatlan ízei. Sajnos az anyámtól nem tanultam meg ... (2011.06.10. 12:56) Salátaleves
  • Utolsó 20

Csurtusék utaznak

Nincs megjeleníthető elem

GA

Húsvét - báránysültek és fűszerezés (x)

2008.03.21. 07:30 Csuri / Bariildi

Nagypéntek van, a passió napja, elvileg böjtölni kéne. Átlapoztam azonban a vonatkozó liturgikus írásokat, és sehol nem találtam olyan tiltást, mely szerint a mai napon ne lenne szabad recepteket ismertetni, illetve roppant gusztusos fotókat bemutatni.

A szinoptikus evangéliumok utalásai szerint a Mester és tanítványai az utolsó vacsora alkalmából húst is fogyasztottak, méghozzá áldozati bárányt (Csattanós válasz azoknak, akik Krisztus vegetariánusi elkötelezettségét feszegették!). Húsvéti sorozatunkat stílszerűen mi is igazi báránnyal fejezzük be.

Kívánunk mindenkinek meggyőződése, vallása, hite és elképzelése szerinti boldog tavaszi ünnepeket, és természetesen jó étvágyat!

És akkor átadom a szót Csurinak, illetve Ildikó néninek:


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!

13 komment

Címkék: húsvét bárány húspác báránysült fűszerezés

A bejegyzés trackback címe:

https://kaja.blog.hu/api/trackback/id/tr99389890

sammy 2008.03.21. 11:31:58

Nekem a bárányborda a kedvencem, a görögök tudják nagyon finomra sütni grillen!

Mentula 2008.03.21. 13:21:25

nyamm, ilyesmi lesz nálunk is ! De azon meglepődtem, hogy 5000 péz/kg a combi filézve, 3000 fölött meg a csontos. Mégilyet.

kiss Zsuzsa 2008.03.21. 13:56:35

Drága Ildikó néni és Csuri,

Én is, én is! Tavaly pont így csináltam, de a hentes olyan sovány combot sózott rám, hogy majdnem éhesen maradtunk.

Áldott Húsvétot Mindenkinek!

Zsuzsi és Ervin (még mindig Vhelyen/ről)

Bárányi Sanya 2008.03.21. 17:53:31

Kedves Zsuzsika !
Boldog vagyok, hogy legalább a virtuális térben találkozhattunk. Áldott ünnepet kívánunk Neked és Édesapádnak is, és szerencsésebb bárányvásárt, mint amilyen a tavaly volt!
A régi szeretettel Bárányiak, mindnyájastól...

És minden kedves olvasónak köszönet, hogy sűrű nagyheti nagytakarítás helyett minket olvasott!
Áldja meg őket az én Istenem!- adjon szép tavaszt, kevéske hitet, sok egészséget és nagyon jó étvágyat!

Té-nek meg külön köszönet azért, hogy a sok konyhai melóból olvasható irodalom-félét varázsolt, történelmi háttérrel, lírai vallomással! Egészen fogyaszthatóvá tette az én földhöz ragadt prózai szövegemet.

Benikuty 2008.03.22. 06:04:56

A bari, ha magad szerzed be, 750-900,-/kg élőben, duplája mire felpucolódik. Vagyis bőven 2000 alatt!
A kellemes berúgásról már nem is szólva:)

Horten Zia 2008.03.27. 15:50:31

nagyon guszta fotok es meggusztabb receptek,kiprobalasra valok!

tistedur 2008.03.27. 20:13:04

ráveszem aput,hogy tartsunk birkát..:)

Benikuty 2008.03.27. 21:49:25

Nálunk a Manócska tart birkát. Éngemet:))

cromwell 2008.05.26. 09:49:03

Ez mi volt? Riasztás ? Én egyy kolléganömöt fűZüm (Attilan domb és akkor mi legyen?)

cromwell 2008.05.28. 16:37:21

Úgy értettem a szülők juhászkodnak pont a delejdomb tövében. Mi lesz velük, ha megépül Attila vára? Nekem ezjut eszembe...

Kun Tibor 2008.07.16. 11:58:57

Nem tudok Zalaegerszegen bárányhust vásárolni Nem lehet boltban kapni ,mit tegyek tartsak birkát ,vagy szoljak haza Kolozsvárra a szüleimnek ,hogy postázzanak 3-4 kilot Ja meg a fejét is elküldhetik Sóskalevesbe a legprofibb. Ha valakit érdekel a recept leirom . Na csá!

Csuri / Bariildi 2008.07.16. 18:30:31

Tibor,
a bárány / birka bizony nekünk is Temesvárról és Végvárról érkezik....
A sóskaleveses receptet kérjük szépen! Élünk-halunk a receptekért!
Csur
süti beállítások módosítása