Adományvonal

Megjelent a Konteókönyv!

Apró_konteó_230.jpg

Sanya-Csuri főz

Ez egy olyan főzőcskéző blog, amelyben a receptek sosem úgy kezdődnek, hogy "hozzávalók", és azt se mondjuk meg hány fokos legyen a sütő! Ellenben ötleteket adunk, variációs lehetőségeket sorolunk fel, a kaják többsége pedig nagyon gyorsan és kevés melóval készíthető el. Hetente egy főzési ötlet azoknak, akik eléggé lezserek és nem a konyhában akarják leélni az életüket. De szeretnek jókat enni!!

Hányan vagytok most?

website stats

Itt vannak az éhesek...

Utolsó kommentek

  • ll: 1456? Nándorfehérvári győzelem. Ezek után kérdésem ha magyar gyerek vágja a törököt, akkor annak a... (2014.11.22. 14:36) A só
  • ll: www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.zoldstudio.viragcenter.hu/fuszer/szeklice4.jpg&imgrefur... (2014.11.22. 14:10) A sáfrány
  • szilvi1960: Hát igen, úgy az igazi egy nap ha kávéval indul :) Én már megittam a reggeli tchibo adagom, és dél... (2012.03.02. 12:33) A tiltott ital, a kávé
  • albaildiko: egy kis segítséget szeretnék nyújtani, hogy ne legyen annyira koszos a gáztűzhely, a gázrozsa köré... (2011.10.22. 09:39) Sültpaprika-saláta
  • Mangi: Fantasztikus ez a recept(is)! Gyermekkorom hamisítatlan ízei. Sajnos az anyámtól nem tanultam meg ... (2011.06.10. 12:56) Salátaleves
  • Utolsó 20

Csurtusék utaznak

Nincs megjeleníthető elem

GA

Avokádó "szósz" (x)

2008.06.21. 10:00 Csuri / Bariildi

Avokádót szerintem már mindenki látott, mert az utóbbi években már minden nagyobb áruházláncban kapható. De a biztonság (és a feledékenyek) kedvéért, íme mai posztunk főszereplője, az eredetileg Közép-Amerikából származó avokádó, a persea americana, amit Mexikóban még alligátor-körtének is neveznek:
 


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!

 

10 komment

Címkék: főétel szósz avokádó avokádókrém

A bejegyzés trackback címe:

https://kaja.blog.hu/api/trackback/id/tr51531617

cromwell 2008.06.21. 15:24:53

Hát ez tényleg aranyos! Kipróbálom. Szárazr sütött szalonnakocka vajon ront rajta?

Csuri / Bariildi 2008.06.21. 18:24:59

Cromwell,
lehet bacon szalonna csík kisütve, szalonnakocka, és hasonló diétás adalékok: nagyon jól megy a dologhoz.
A következőben mindjárt meg is írom.
csur

cromwell 2008.06.21. 19:25:53

Hát, reméltem illetve kínálta magát...

Wrudi 2008.11.16. 17:51:59

Én az alábbi módon csinálom:
Az avokádót összepépesítem, sóval, borssal, fokhagymával és 1 avokádó, 1 keménytojás hozzáadásával. Lehet hagyma, zöldfűszer (főleg petrezselyem), majd 1 avokádó 1 pohár tejföl (kicsi), és kész a krém. Finnyásabbak tejföl helyett használhatnak főző tejszint.
Zárt edényben tartva 3-4 napig is fogyasztható.
Aki szereti egy kevés citromlével is tuningolhatja.

ágika 2008.11.16. 21:30:18

Eddig csak simán rákentem a kenyérre, de ki fogom próbálni ízesítve is.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.11.18. 22:23:03

Wrudi,

ez a keménytojásos csel egészen újszerű nekem, de vevő vagyok rá :-)

csenerezi 2009.08.13. 12:05:07

Hű de jó dolgok. Tetszik ez a bemutató. Az avokádót én is szeretem. Sőt imádom. Mostanában azonban többször pórul jártam vele.
Megvettem keményen, a konyhaablakba tettem. (ahova besüt a nap). Megnyomtam, puha volt, de szétvágtam és nem puha volt, hanem romlott. Már három darabot is ki kellett dobnom.
De nekem nem 3 nap alatt lett jó. Tényleg a kemények 3 nap alatt beérnek? Vagy ne az ablakba rakjam? Szeretném megcsinálni ezeket a recepteket, de már nem merek venni, hátha megint elszúrom.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2009.08.15. 18:02:00

@csenerezi:

Teljesen kemenyet szerintem ne vegyel, mert azoknal sosem tudja az ember, hogy nem rossz-e eredetileg...

A kozepkemeny vagy mar puha mellett donts, foleg, ha elso probalkozas.

En nyilt napra nem tennem ki, siman a konyhaasztal egyik szegleteben be fog erni, es olyan is van, aki azt mondja, hogy ujsagpapirba kell csomagolni az eresi folyamat alatt.

csenerezi 2009.08.17. 10:10:25

@tiboru: Köszi. Eleinte csak érettet vettem. Azóta van problémám, mióta éretlent veszek. De azt hiszem megfogadom, amit mondasz, teljesen keményet nem veszek többet.

MuellR · http://cartoonheroes.blog.hu 2010.04.14. 16:45:56

Hmmm. Én kihagytam eddig az olivaolajat, de most kipróbálom. Valamint szoktam még vereshagymát meg római köményt is szórni bele, paradicsom meg mustárt és/vagy citromlevet. Ízlés kérdése, de a család még nem panaszkodott:)
süti beállítások módosítása